Advertisement

אברה מנגיסטו אילן מנגיסטו : Yair Lapid יאיר לפיד גם במהומת הבחירות לא נשכח את אברה מנגיסטו נפגשתי היום עם אילן אחיו של אברה מנגיסטו יחד איתו קייס סמאי אליאס וקבוצת אנשים עם - איך ייתכן שליבם של אנשי החמאס לא נחמץ?, הבן שלי אברה נכנס בטעות בשל היותו חולה, מדוע החמאס לא משחרר אותו ?כבר שנתיים שאני בוכה יום אילן, אחיו של אברה, אומר בסרטון:

אברה מנגיסטו אילן מנגיסטו : Yair Lapid יאיר לפי×" ×'ם ×'מ×"ומת ×"×'חירות לא נשכח את א×'ר×" מנ×'יסטו נפ×'שתי ×"יום עם אילן אחיו של א×'ר×" מנ×'יסטו ×™×—×" איתו קייס סמאי אליאס וק×'וצת אנשים עם - איך ייתכן שליבם של אנשי החמאס לא נחמץ?, הבן שלי אברה נכנס בטעות בשל היותו חולה, מדוע החמאס לא משחרר אותו ?כבר שנתיים שאני בוכה יום אילן, אחיו של אברה, אומר בסרטון:. כמה ניתן תמורת שבוי שחור (נועה בורשטיין חדד, המקום הכי חם בגיהנום) . 31 דצמ. אחיו, אילן מנגיסטו, סיפר הבוקר (חמישי) לאפי טריגר: אילן, אחיו של אברה מנגיסטו המוחזק בידי החמאס: אבל אברה הוא אתיופי שקוף שמחה גולדין: המשפחה שלחה דרכו מכתב לאבו מאזן ושמה סיפרנו על הסבל של המשפחה ושל אברה.

אברה מנגיסטו נמצא בידי חמאס מזה 785 ימים. בסרטון פונים אמו ואחיו של מנגיסטו לזרוע הצבאית של חמאס. נכון לשנת 2020, הוא אחד מתוך ארבעה ישראלים נעדרים שנכנסו לרצועת עזה והיהודי היחיד מביניהם. אנחנו פה כדי להזכיר שאברה הופקר והגיע הזמן שיחזור הביתה. שש שנים חלפו מאז חצה אברה מנגיסטו את גדר המערכת לרצועת עזה, וניכר כי המחאה למען השבתו הולכת ודועכת.

פסח נוסף ×'לי א×'ר×
פסח נוסף ×'לי א×'ר×" מנ×'יסטו ×—×' עם ×'×›×™ ×'×"ול from i.ytimg.com
בריאיון לאולפן ynet סיפר הבוקר (שני) אחיו, אילן, על התחושות הקשות בקרב המשפחה בנוגע לטיפול הממשלה במשא ומתן. המשפחה שלחה דרכו מכתב לאבו מאזן ושמה סיפרנו על הסבל של המשפחה ושל אברה. כמה חודשים מאוחר יותר, מספר אילן, עידכן הנציג שחמאס הודיע כי בכוונתו להחזיר את האתיופי ותואם מפגש למסירתו בגבול, אך במסירה התברר שחמאס ניסה להונות את צהל ומסר לידיהם אריתריאי ששהה ברצועה. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. נכון לשנת 2020, הוא אחד מתוך ארבעה ישראלים נעדרים שנכנסו לרצועת עזה והיהודי היחיד מביניהם. אדוני הרמטכל, חסרים לך שני חיילים. משפחת מנגיסטו מאשקלון, שבנה אברה חצה את הגבול ועבר לעזה, דורשת גם בחג הפסח הזה ממשלת ישראל להשיב את בנה הביתה. אברה מנגיסטו הוא אזרח חולה שהופקר לגורלו בעזה.

אברה מנגיסטו הוא אזרח חולה שהופקר לגורלו בעזה.

אברה מנגיסטו הוא אזרח חולה שהופקר לגורלו בעזה. במטה המאבק יש משהו כמו 200 חברים. לפי עדויות אחרות היה שם את ידו באש, מדבר לא. בעוד חודשיים אברה מנגיסטו יהיה 4 שנים בשבי, והותר לפרסום שמשפחתו העבירה קלטות ומסמכים לחמאס בשנת 2016 בבקשה להתחשב במצבו. מנגיסטו העביר ביקורת על הממשלה וטען: אברה, אם אתה שומע, תהיה חזק @meir_marciano pic.twitter.com/o3fpqfau6k. בעוד משפחת מנגיסטו טוענת להתעלמות מצד רהמ, רק בתחילת החודש נמסרה הודעה מטעמו על כך שבתחילת דצמבר נתניהו ערך פגישה עם המשפחה: המונולוג המרגש של אחיו של אברה מנגיסטו: בריאותו הנפשית לא מאפשרת לו להישאר בשבי. ישנן הערכות לפיהן הוא מוחזק בידי החמאס. ללא ידיעת משפחתו, קשר אברה מנגיסטו חתיכת חוט סביב אחת מאצבעות יד ימינו, חסם את זרם הדם. אברה נתניהו בתגובה להודעה מספר 1. הרינו לפנות אליכם בעניין אברה מנגיסטו, האזרח הישראלי החולה שמוחזק אצלכם מזה יותר מאלף ימים.

המונולוג המרגש של אחיו של אברה מנגיסטו: נאומו של האח אילן בעצרת בתא: ‎ היום החל המאבק להשבתו של אברה מנגיסטו. לפי עדויות אחרות היה שם את ידו באש, מדבר לא. לא ניתן יד לאי ההכללה של אברה מנגיסטו בהסכם עם טורקיה.

א×'ר×
א×'ר×" מנ×'יסטו 5 שנים ×'ש×'×™ ×¢×"יין מקווים לטו×' וואל×" ×—×"שות from img.wcdn.co.il
משפחת מנגיסטו על סערת מות תושב עזה שחצה. המשפחה שלחה דרכו מכתב לאבו מאזן ושמה סיפרנו על הסבל של המשפחה ושל אברה. הרינו לפנות אליכם בעניין אברה מנגיסטו, האזרח הישראלי החולה שמוחזק אצלכם מזה יותר מאלף ימים. אנחנו, המשפחה, נמצאים למעלה משנתיים בכאב, בדאגה, בשברון לב. בריאותו הנפשית לא מאפשרת לו להישאר בשבי. מתוך הרשת החברתית видео הפגנה למען אברה מנגיסטו בפתח תקוה канала mynet פתח תקוה. מנגיסטו, הסובל מבעיות נפשיות וטופל על ידי שירותי הרווחה, הגיע ביום שישי בתחילת חודש ספטמבר 2014, לגבול הסמוך לזיקים. אחיו של מנגיסטו סיפר על משפחתו שנותרה בחוסר ודאות מתמשך, ומתח ביקורת על מקבלי ההחלטות שמאשרים סיוע הומניטרי לעזה בזמן שאברה בשבי חמאס.

אחיו, אילן מנגיסטו, סיפר הבוקר (חמישי) לאפי טריגר:

נאומו של האח אילן בעצרת בתא: זה רק עוד מאמץ קטן להשיב את אחי אברה. לא מסירים את האחריות מהממשלה להשיב את אזרחיה. הוא לא נמצא בסדר העדיפויות של הממשלה. בשעה זו מתקיימת הפגנה בכלא הדרים מול משפחות האסירים שבאו לבקר את קרוביהם בזמן שהמשפחה לא מקבלת מידע עליו למעלה מעשרה חודשים. משפחת מנגיסטו מאשקלון, שבנה אברה חצה את הגבול ועבר לעזה, דורשת גם בחג הפסח הזה ממשלת ישראל להשיב את בנה הביתה. המונולוג המרגש של אחיו של אברה מנגיסטו: אנחנו, המשפחה, נמצאים למעלה משנתיים בכאב, בדאגה, בשברון לב. נפגשתי עם משפחתו של אברה מנגיסטו והבטחתי להם שאנחנו. נכון לשנת 2020, הוא אחד מתוך ארבעה ישראלים נעדרים שנכנסו לרצועת עזה והיהודי היחיד מביניהם. איך ייתכן שליבם של אנשי החמאס לא נחמץ?, הבן שלי אברה נכנס בטעות בשל היותו חולה, מדוע החמאס לא משחרר אותו ?כבר שנתיים שאני בוכה יום אילן, אחיו של אברה, אומר בסרטון: מנגיסטו העביר ביקורת על הממשלה וטען: בריאותו הנפשית לא מאפשרת לו להישאר בשבי.

בשעה זו מתקיימת הפגנה בכלא הדרים מול משפחות האסירים שבאו לבקר את קרוביהם בזמן שהמשפחה לא מקבלת מידע עליו למעלה מעשרה חודשים. שש שנים חלפו מאז חצה אברה מנגיסטו את גדר המערכת לרצועת עזה, וניכר כי המחאה למען השבתו הולכת ודועכת. אנחנו, המשפחה, נמצאים למעלה משנתיים בכאב, בדאגה, בשברון לב. אברה מנגיסטו הוא אזרח חולה שהופקר לגורלו בעזה. אילן מנגיסטו, אחיו של אברה מנגיסטו שמצוי בשבי חמאס, מסביר מדוע הקימה משפחתו מאהל מחאה מול בית נתניהו.

אף אח×
אף אח×" לא מנע מא×'ר×" לע×'ור לעז×" אולי אתם יכולים לעזור לו לחזור אתר ×"×—×"שות ×"×'ר from www.davar1.co.il
אנו מבקשים, בכל לשון של בקשה, לשחררו. לא מסירים את האחריות מהממשלה להשיב את אזרחיה. בריאיון לאולפן ynet סיפר הבוקר (שני) אחיו, אילן, על התחושות הקשות בקרב המשפחה בנוגע לטיפול הממשלה במשא ומתן. בשעה זו מתקיימת הפגנה בכלא הדרים מול משפחות האסירים שבאו לבקר את קרוביהם בזמן שהמשפחה לא מקבלת מידע עליו למעלה מעשרה חודשים. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. מהשרים שמענו מילים יפות, אבל לא ראינו שום תוצאותהמונולוג המרגש של אחיו של אברה מנגיסטו: אני לא מתעסק בפוליטיקה, בבקשה החזירו את אחי. אילן הדגיש שהמאבק ימשיך עד לשחרורו של. אמו ומשפחתו של אברה מנגיסטו, הישראלי השבוי בעזה, שוברים שתיקה.

אחיו של מנגיסטו סיפר על משפחתו שנותרה בחוסר ודאות מתמשך, ומתח ביקורת על מקבלי ההחלטות שמאשרים סיוע הומניטרי לעזה בזמן שאברה בשבי חמאס.

מתוך הרשת החברתית видео הפגנה למען אברה מנגיסטו בפתח תקוה канала mynet פתח תקוה. לדברי אילן מנגיסטו, המשפחה מתכננת להמשיך לשבת פה באוהל המחאה עד שבאמת נראה צעדים ומעשים שביקשנו. בשעה זו מתקיימת הפגנה בכלא הדרים מול משפחות האסירים שבאו לבקר את קרוביהם בזמן שהמשפחה לא מקבלת מידע עליו למעלה מעשרה חודשים. מנגיסטו, הסובל מבעיות נפשיות וטופל על ידי שירותי הרווחה, הגיע ביום שישי בתחילת חודש ספטמבר 2014, לגבול הסמוך לזיקים. אמו ומשפחתו של אברה מנגיסטו, הישראלי השבוי בעזה, שוברים שתיקה. מטה המאבק לשחרורו של אברה מנגיסטו והעלאת המודעות לעניינו פועל בכמה קבוצות וואטסאפ, קבוצת פייסבוק, המשפחה וקומץ פעילים שבאמת עושים את עבודת הקודש עבור כאן בשיחה מתערב בנה של אגרנש ואחיו של אברה, אילן, אשר נמצא בסוד העניינים וממנהלי מטה המאבק: המשפחה הקימה אוהל מחאה מול בית ראש הממשלה ותשהה שם במהלך כל ימי חול המועד. לא ניתן יד לאי ההכללה של אברה מנגיסטו בהסכם עם טורקיה. שש שנים חלפו מאז חצה אברה מנגיסטו את גדר המערכת לרצועת עזה, וניכר כי המחאה למען השבתו הולכת ודועכת. אברה מנגיסטו הוא בנם של אגרנש ואיילין מנגיסטו, חמישי מבין עשרה אחים ואחיות. אילן מנגיסטו, אחיו של אברה ומראשי מטה המאבק פתח בדברים, עומדים היום אבא, אימא, אחים ואחיות ושואלים איפה אברה. נאומו של האח אילן בעצרת בתא: לא מסירים את האחריות מהממשלה להשיב את אזרחיה.

ללא ידיעת משפחתו, קשר אברה מנגיסטו חתיכת חוט סביב אחת מאצבעות יד ימינו, חסם את זרם הדם אברה מנגיסטו. משפחת מנגיסטו מאשקלון, שבנה אברה חצה את הגבול ועבר לעזה, דורשת גם בחג הפסח הזה ממשלת ישראל להשיב את בנה הביתה.

Posting Komentar

0 Komentar